Je online nakupovanie dobré pre našu ekonomiku?

Je online nakupovanie dobré pre našu ekonomiku?

Online nakupovanie otvára trh kupujúcim a predajcom na celom svete. To zvyšuje viditeľnosť a môže byť zdrojom príjmov pre mnohé krajiny. Nakupovanie sa môže uskutočňovať kedykoľvek počas dňa alebo v noci a z akéhokoľvek miesta. To skutočne otvára trh a časové pásma sa stávajú bezpredmetnými; všetko je otvorené po celú dobu. Maloobchodníci majú väčší prístup k potrebám a nákupným návykom svojich zákazníkov a môžu im ľahko posielať reklamy na cielené položky, ktoré by ich najviac zaujímali, cuidado del cabello. To je prínos pre zákazníkov, pretože majú lepší prístup k produktom, o ktoré majú skutočne záujem, a je teda pravdepodobnejšie, že ho budú nakupovať online. To je skvelé pre maloobchodníkov, pretože posielajú hromadné letáky a e-maily správnym osobám. To vedie k rýchlejšiemu efektívnejšiemu predaju.

Zákazníci majú vyššiu pravdepodobnosť porovnávania cien online, čo vedie k väčšej transparentnosti pre zákazníka. Existujú vyhľadávacie nástroje a stránky, ktoré dokonca robia túto prácu pre zákazníkov. Z tohto dôvodu si zákazníci môžu byť istí, že dostanú spravodlivé obchodné podmienky. Na druhej strane, ak existujú veci, ktoré sú veľmi populárne, potom zákazníci budú môcť nájsť všetky miesta, kde sú tieto produkty k dispozícii. Táto transparentnosť môže v závislosti od produktu a jeho popularity viesť k zvýšeniu alebo zníženiu cien.

Existujú webové stránky, ktoré slúžia ako sprostredkovatelia aj pre priamych predajcov, ak nemajú maloobchodnú webovú stránku alebo ich môžu využívať ako druhotnú službu sprostredkovania. Tieto typy webových stránok berú províziu, ale zvyšujú viditeľnosť a môžu priniesť klientov menším obchodníkom, ktorí v minulosti nemali prístup k takému veľkému, rozmanitému trhu. Maloobchodníci nemusia mať vlastné miesto a všetky náklady, ktoré by išli do obchodného domu. Malé podniky môžu zvýšiť predaj zvýšením viditeľnosti. Taktiež sa objavili online predajcovia, ktorí autonómne fungujú prostredníctvom svojich vlastných webových stránok. Títo predajcovia môžu predávať, vyrábať a prepravovať odkiaľkoľvek a mať tak väčší prístup na trh. Celkovo je online nakupovanie výhodou pre hospodárstvo. Je to nový štandardný spôsob, kde mnohí spotrebitelia nakupujú, a to predovšetkým položky, pri ktorých spravili cenové porovnanie. Keďže nákupy sú jednoduchšie a transparentnejšie, zákazníci majú väčšiu nádej na to, že sa budú cítiť istí svojimi nákupmi a získajú spravodlivé podmienky. Viac možností a konzistentnosť vedie k stabilnejšiemu hospodárstvu a ponúka viac príležitostí pre maloobchodníkov, ktorí v minulosti nemali takú viditeľnosť ani predaj.

Mnoho ľudí tvrdí, že online nakupovanie škodí hospodárstvu, ale môžeme povedať, že online obchod podporuje hospodárstvo počas tohto hospodárskeho poklesu. Čím ďalej, tým viac ľudí nakupuje online darčeky, ale aj bežné potraviny alebo drogériu. Jediným odstrašujúcim faktorom pre našu ekonomiku by mohlo byť zdanenie produktov predávaných online, pretože vláda môže pridať dane z predaja len vtedy, ak existuje fyzické miesto podnikania v rámci štátnych hraníc. Naša vláda nedávno prijala právne predpisy, ktoré by vytvorili daňový predpis, ktorý by sa zaoberal zdaňovaním online nakupovania. Ľudia hovoria, že nakupovanie online nepomáha hospodárstvu, pretože ľudia, ktorí nakupujú online, už nenakupujú v obchodoch, čo má za následok zníženie zamestnanosti. Toto nie je pravda. Ľudia budú vždy naďalej chodiť aj do fyzických obchodov a nakupovať. Nebude nikdy nedostatok spotrebiteľov, ktorí idú do nákupných centier. Nakupovanie cez internet zvyšuje hospodárnosť vytvorením vhodnejšieho spôsobu, ako spotrebitelia môžu produkt kúpiť.

http://www.expertosdepelo.com/secadores-de-pelo/